maanantai 4. lokakuuta 2010

Rakas perhe♥

Jos pitää miettiä, mitä mukavaa ja hyvää tältä pitkältä sairaalassaoloajalta on jäänyt käteen, niin vastaus on ehdottomasti perheen kanssa vietetyt hetket.

Ollaan oltu nyt keskenämme enemmän kuin koskaan. Kyllähän me tietenkin kotonakin vietetään aikaa yhdessä, mutta täällä koko perhe kerääntyy mun sängyn ympärille ja me jutellaan ja nauretaan. :) Televisio ei pauhaa taustalla, vaan jokainen kuuntelee toista. Se on mahtavaa.

Tänä aikana oon ymmärtäny, kuinka ihana perhe mulla on. Jokainen jaksaa rankan työ- ja koulupäivän jälkeen vielä raahautua mua kattoon ja viettää täällä aikaa monta tuntia. Mutta ilman niitä vierailuja en ois millään jaksanu enkä jaksais vieläkään. Erityisen kiitollinen oon äitille, joka Helsingissä ollessa jakso joka ikinen päivä päivystää mun sängyn vieressä yhteensä kolme viikkoa. Kiitos äiti!♥

Mulla on maailman paras perhe!♥ :)

2 kommenttia:

  1. no niin! vertailun vuoksi, yhtä onnekkaita ei kaikki oo. mun sairaalassaolo aikana mun äiti kävi kerran!

    VastaaPoista
  2. Höh. :( Tosi ikävää. Mutta onneks sulla on mies ja lapset. :)

    VastaaPoista