tiistai 26. lokakuuta 2010

26.10. Sydänultra

Tänään oli taas sydänultran vuoro, kun Tampere haluaa tietenkin ottaa oman ultran.

Ultrassa ei edelleenkään näkynyt mitään poikkeavaa. Sydän lyö tasaisesti ja hyvin. Lääkäri kuitenkin määräsi mulle EKG:n pitkäaikaisrekisteröinnin eli nyt mulla on siis tässä vieressä laite, joka tallentaa koko ajan sydämen lyönnit. Huomenna palautan laitteen. Tuskinpa siitä löytyy syytä tähän mun ongelmaan...

Mulla on kerran ennenkin tällanen laite ollut, kun kärsin sydämen tiheälyöntikohtauksista. Ne jäi onneksi pois sen jälkeen, kun mulle tehtiin katetriablaatio. Ensimmäinen kerta ei auttanut, mutta toisen kerran jälkeen en enää ole niistä kärsinyt.

Mutta nyt ei oo kyse mistään tiheälyöntikohtauksista. Ärsyttää, kun lääkärit ei tunnu tajuavan tätä ongelmaa. Yritän niille monta kertaa sanoa, että sydämen lyöntitaajuus ei nyt oo se ongelma, vaan se, että tunnen ihan koko ajan sydämen lyönnit ja se on tosi ahdistavaa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti