maanantai 28. helmikuuta 2011

Ikäkriisi + muistelua

Tänään on mun synttärit. Mittariin tulee jo 21 vuotta. Se ahdistaa mua ihan kamalasti. Mulla on jo pienestä pitäen ollu aina syntymäpäivänäni outo olo ja itkettäny. Nytkin voisin itkeä. Mulla on vaan sellanen tunne, että elämä lipuu ohi enkä mä saa mitään aikaseks. Haluaisin nyt olla mielummin viettämässä mun synttäreitäni baarissa kavereitten kanssa, mutta enpä pysty. :(

On tää syntymäpäivä silti onneks pikkasen parampi kuin viime vuonna. Sillon tuli pyöreitä vuosia täyteen ja oli kyllä tosi p*skat synttärit. Jouduin helmikuun lopussa keuhko-osastolle sisään ja sain ekan kerran happiviikset naamalle. Sillon mulla myös diagnosoitiin Hepatopulmonaarinen syndrooma. Oisin joutunu viettään synttärini sairaalassa, mutta onneks sain puhuttua lääkärin ympäri ja se päästi mut kotiin. Sain kuitenkin mukaan happirikastimen. Se oli aika iso järkytys ja niinpä synttärit meni itkien. Sulkeuduin koko päiväks huoneeseeni. Se ei ollu kivaa.

Nyt kun muistelen viime vuotta, niin kyllähän nää synttärit paremmalta tuntuu. Nyt ollaan kuitenkin menossa parempaa elämää kohti. Toivottavasta ens vuonna saan viettää synttärini kavereitten kanssa ilman huolen häivää. :)

2 kommenttia:

  1. Onnea synttäripäivän johdosta! Samanlaista ikäkriiseilyä on täälläkin aina kerran vuodessa. Nyt jo ahdistaa, kun täytän syksyllä kokonaista 23 eli 7 vuoden päästä olen kolmekymppinen ja sitten pitäisi olla jo työpaikka ja asuntolaina ja vaikka mitä. Mutta turhaa se on ahdistua etukäteen. Toivottavasti sun seuraava syntymäpäivä menee iloisemmissa merkeissä:)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Hyvä etten oo ainoa kriiseilijä. :D

    VastaaPoista