lauantai 20. marraskuuta 2010

Sairaalassa jälleen

Mulla oli torstaina aika munuaislääkärille. Menin taas ambulanssilla sairaalaan munuaispolille. Pääsin tarkkailuhuoneeseen odottamaan, sillä se oli ainoa paikka, josta sai happea. Lääkäri kävi mua siellä kattomassa ja kerto, että munuaisten osalta kaikki on kunnossa. Uusi aika on vasta puolen vuoden kuluttua.

Keskiviikkona otetuissa verikokeissa kuitenkin oli maksa-arvot koholla. (Alat 334.) Niinpä munuaislääkäri otti yhteyttä maksapuolen lääkäriin ja yhdessä ne soitti Helsinkiin. Lääkäri käski tulla heti Helsinkiin niin, että perjantaina voitaisiin ottaa biobsia. Niinpä sitten lähdin ambulanssilla suoraan munuaispolilta kohti Helsinkiä.

Helsingissä oon nyt sitten edelleen. Biobsiaa ei onneks perjantaina tarvinnu tehdä, sillä maksa-arvot lähti laskuun. Lääkärit kuitenkin haluaa pitää mua täällä maanantaihin asti, sillä arvoja pitää seurata. Tässä samalla on tehty lääkemuutoksia. Ja kun nyt oon täällä, niin mun ei sitten tartte tulla 30. päivä niin kuin oli suunniteltu.

Ihan ok täällä on olla, kun saan olla huoneessa yksin. Ja eilen iskä ja sisko kävi tuomassa mulle tänne tavaroita, mm. tän läppärin, niin aikakin kuluu paremmin. Torstaina oli aika tylsää, kun ei ollu edes lukemista mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti