tiistai 7. joulukuuta 2010

Ei kiinnosta

Mua ei tällä hetkellä oikein jaksa kiinnostaa mikään. Oon aina ollu suuri joulufriikki, mutta nyt sekään ei kiinnosta. Ei kiinnosta kuunnella joululauluja ja laittaa joulua.

Eilinen päivä meni riidellessä, kun en jaksa kiinnostua enää oikein edes syömisestäkään. Tiedän kyllä, että pitää syödä ja tänään oonkin taas kahden päivän paaston jälkeen syöny kunnon ruokaakin. Eilen sain iskältä mukavat huudot, kun kuulemma pilasin hienon kolmen ruokalajin illallisen, jonka äiti oli vaivalla valmistanu.

En tiedä, mistä tää johtuu. Ehkä osasyynä on tää sydän, joka edelleen vaivaa. Välillä tuntuu, että on tosi vaikeata keskittyä mihinkään, kun koko ajan vain tiedostaa oman sydämensä. Ja koko ajan mua painaa huoli siitä, että tuunko todellakin koko loppuelämäni tuntemaan sydämeni sykkeen.

Huoh. Ois vaan tammikuu ja tää joulu ohi. Vaikka eipä ne asiat tammikuussa oo yhtään sen paremmin.

1 kommentti:

  1. mulla meni viime joulu ihan ohi, ei vaan jaksanu eikä pystyny, mut onneks ei niin tarvinnutkaan. Mä uskon et sun läheiset ymmärtää sen että sun ajatukset on nyt jossain aivan muualla. Tuo isäsi huuto oli aika turhaa, mutta jos taustalla on huoli sinusta. Kun kuitenkin syödä pitäisi.

    VastaaPoista