maanantai 17. tammikuuta 2011

Ihana huomionosoitus


Sain tällaisen ihanan palkinnon Anulta. Piristi päivää, sillä en koskaan ennen ole saanut tällaista huomionosoitusta mistään. Kiitos! :)

Tämä pitää siis laittaa eteenpäin seitsemään blogiin ja sitten pitää tehdä itsestään seittemän paljastusta.

Mun on nyt pakko rikkoa tätä sääntöä, kun en seuraa seittemää blogia. Annan tän palkinnon siis vain kolmelle eteenpäin. Antakaa anteeksi.

Eli annan palkinnon eteenpäin näille kolmelle blogille:
Katjalle: http://askelaskeleelta.blogspot.com/
Susalle: http://susankirjasto.blogspot.com/
Couscousille: http://couscous-elamaaenglannissa.blogspot.com/

Ja tässä sitten seittemän paljastusta:
1. Haluaisin, että musta tehtäis televisioon dokumentti. Aina kun kattelen sairaista ihmisistä tehtyjä dokumentteja, niin mietin, että musta sais myös tosi hyvän dokumentin.
2. Haluan isona neljä lasta, mutta pelkään etten voi saada lapsia ollenkaan.
3. Olin ennen mielestäni ihan kivannäköinen ja siksi vihaan kortisonlääkitystä, koska se saa naaman turpoamaan.
4. Olin ennen todellinen vilukissa, mutta siirron jälkeen oon hikoillu enemmän kuin koko elämäni aikana.
5. Laihduin siirron jälkeen 10 kiloa ja toivoisin, että kilot eivät tulis takaisin, vaikka oonkin nyt alipainoinen.
6. En missään vaiheessa pelännyt siirtoleikkausta.
7. Oon jollain sairaalla tapaa ylpeä siitä, että mulle on tehty sekä maksan että munuaisensiirto ja vielä yhtäaikaa.

3 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta, huomasin sen vaan vähän viiveellä! Mielenkiintoisia faktoja olet kertonut, toivottavasti toiveesi lapsista toteutuu:)

    VastaaPoista
  2. Oon seurannut sun blogia jonkin aikaa. Olisin kommentoinut jo aikaisemminkin, mutta sun blogissa ei oo sitä vaihtoehtoa, että voisi anonyymena kommentoida, se varmaan vähän karsii kommentoijia?

    On sullakin kyllä annettu paljon taakkaa. Onko normaalia, että tuon siirron jälkeen voi olla happivajetta? Toivon kovasti että pikkuhiljaa elämä näyttää valoisemman puolen sulle!

    Kohdasta 1, varmasti susta saisi hyvän dokumentin ja katsoisin sen heti:) Varmasti onnistuisikin jos vaan ottaisit jonnekin mediaan yhteyttä.

    VastaaPoista